Page 1 of 3

roll call !

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:23 pm
by hefty
whos going and who are you bringing ? lets get the abbey sorted out and book it early !

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:31 pm
by -= sk!p =-
Skip's She-Sidekick Carolyn and I...

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 9:24 am
by Sleeper
I'll be there with a crew to kick in support for our main man, Breaker J.

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 9:38 am
by kniteshade
I'll be there.
Im down for some abbey'ing too

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 6:06 pm
by PsYkoDuCk
whats going on? o.O

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 8:14 pm
by KaKy
Count me in for the abbey, us SA people should try and get our flights organised - go over as a group kinda thing.

I think one of my friends will be coming over with me so she'll need a place too. . .I'll get back to you on that though (she has $$ issues. . .damn uni, and she's lazy)

cheers,
Kahli

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 8:54 pm
by kniteshade
Ill be already in sydney (kinda) - so won't fly over with y'all. But am definatly in for flying back. Ill have to make a decision soon about my flights though - and will be flying qantas (uni's paying for my return flight).

Let me know when your all arriving cos ill be catching a train down from newcastle and can just meet you all after you arrive.

What day do you think you will leave sydney? sunday arvo ? Theres flights all day out which is kinda nice. 3pm-ish sounds like a nice time to fly home im reckoning

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 9:37 pm
by Squiggle
99.9% I'll be coming to the nats.

But not sure if im allowed to stay ( Parents being annoying) lol but yeh i'd like to lol

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 10:42 pm
by -= sk!p =-
erm ben, ur jeting just after the comp?

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 8:31 am
by kniteshade
Wouldn't mind being back home for the following work week. And leaving sunday arvo means comp friday, hanging out sautrday - and recovering sunday.


There has been talk of staying at the abbey - but isn't the location different this year - making it possibly not the best place to stay?
Theres probably tonnes of backpackers' places much closer to the venue - which also means closer to the CBD which is where all the shinanigens will probably ensue after the comp etc.

Is it worth chasing down somewhere more appropriate to stay ?

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:35 am
by -= sk!p =-
well its not that far atall... ill re-post the pic.
Image

And its tuff to beat $280 for a double room a week (we are staying for two and visiting her rellies.)

But yea for all i kno there may be other places, but its not an unfathomable distance to town.

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:54 am
by kniteshade
Yea - i saw that map and thats what made me thing maybe we could dig up something closer.


So whats everyones planns for the weekend ? Will there be stuff happening on saturday and/or sunday ?
If nobody's gonna be around i'd like to be able to fly home sooner rather than sitting around sydney bored.
What were people thinking ?

Skip - when are you going off to visit ppl's ?

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 4:15 pm
by KaKy
umm, I'm a little confused, is the comp on friday or the sunday? All the info I can find says its on the sunday. . .but Australia Day is on the Friday.

Hey Ben if you can find somewhere closer (and around the same $$ - not too fussed) I may be interested. I don't really mind where I end up staying, but I'd rather stay with/near people I know.

Don't really have any strict plans for the weekend, I was just going to go with the flow.

Aout flights, I'd rather not leave straight after the comp. I'd probably leave monday or tuesday - depends on home much time I can get off work (their going to love that I'm going to a yoyo comp...hehe). When are some people leaving for Sydney?

Tis is getting kinda hard to organise on the forum, maybe we should just meet up sometime and organise it?

grrr, this is getting confusing. . .

Kahli

::EDIT::

nightly rates for the abbey is $56 for a double room, with $17 for an extra person. Or there is $280 for a week, if you can stay that long. Somewhere closer would be kinda better (travel costs, but mini bus looks cooland public transport is not too bad), but closer to the venue looks to be more $$.

Still quite a lot of flights left, I'm looking to flying in maybe on the thursday and leaving monday afternoon/evening, but I'm flexable to work around other peoples plans. Tis rather $$, but it is a long weekend.
http://tsa.webjet.com.au/webjettsa/home.aspx?EntryPoint=Flight (as of 9/11/06)

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 4:57 pm
by kniteshade
Yea sorry about that - Ive confused matters greatly..
Somehow missed the part in other forum threads that said the comp is sunday. Means leaving sunday is awful difficult (would have to leave to the airport at like 730)

Im going to take a midday or early arvo flight out on the monday.

PostPosted: Fri Nov 10, 2006 7:18 pm
by kniteshade
Okay - after much rambling to myself..

Im booking QF761 heading home on monday 29th at 325pm. Anyone can feel free to join me.

------

I reckon there should be other places around. There are backpackers all over the place.
Somewhere like: https://www.woodduckinn.com.au/rates_book.html (first one i found)

Is only 800meters from the venue, and right near town. Vs the abbey which is 6k's from the venue

A lot depends on how people want to do rooms - whether people want their own rooms or we book out a dorm or something. Ill have a look on the weekend and try to find some places with descent room options maybe.

There are a tonne in kings cross - but thats meant to be kinda.. seedy..
The backpackers I found all seemed to be fairly normal though - so most of the area might be okay.